1. HABERLER

2. GÜNCEL

3. Rize’de Hortum
Erdoğan Yeni Askerlik Sistemini Açıkladı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'dan bedelli askerlik açıklaması: Kalıcı hale getiriyoruz, herkes başvurabilecek.

A+A-

AK Parti  Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Kuva-yi Milliye Meydanı’nda düzenlenen Balıkesir Mitingi’nde konuştu.

Erdoğan konuşmasında, "2019 yılı Şubat Mart ayları tarımsal destek noktasında özellikle bir rakam sizlere burada duyuracağım. 3 milyar 24 milyon 159 bin lira biz tarımsal destek vereceğiz. Şu anda Tarım Bakanlığımız bunu çalışmasını yapıyor" dedi.

İşte Erdoğan’ın konuşmasından satır başları:

Bay Kemal gibi patlıcan domates sivri biberciler çok çıkacak.

Biz teröristleri Cudi'de Gabar'da Tendürek'te gömüyoruz, Bay Kemal onlarla kol kola geziyor. Bakıyorsun adı 'iyi' olan bir parti de kol kola geziyor.

Bu dörtlü çete omuz omuza vermiş hedefleri, "AK Parti'yi nasıl çökerteceğiz, Cumhur İttifakı'nı nasıl çökerteceğiz, Erdoğan'ı nasıl alaşağı edeceğiz." Bunlara Balıkesir'den bir Osmanlı tokadı atalım.

Bu millet kararını vermiş. Bu milletin kararının üzerinde başka irade yoktur.

İstanbul İzmir otoyolunun Balıkesir kuzey ve batı kavşağı arasındaki kısmı ile Saruhanlı kavşağı arasındaki kısmını önümüzdeki ay trafiğe açıyoruz.

Balıkesir'in ortasından geçen tren yolunu şehir dışına almak planlarımız arasında.

Terminal binası yakında tamamlanıyor ve bu yıl içinde havalimanımızı hizmete açıyoruz. Böylece Balıkesirli kardeşlerimiz uçak yolculuğu için Edremit'e gitmek zorunda kalmayacak.

2019 yılı Şubat Mart ayları tarımsal destek noktasında özellikle bir rakam sizlere burada duyuracağım. 3 milyar 24 milyon 159 bin lira biz tarımsal destek vereceğiz. Şu anda Tarım Bakanlığımız bunun çalışmasını yapıyor.

Domates, patates hepsi inmeye başladı mı başladı. Daha da inecek. Bütün mesele bu oyunu bozmak, biz bu oyunu da bozduk.

BEDELLİ ASKERLİK AÇIKLAMASI

2 yıllık meslek yüksekokulu mezunları için yeni bir adım atıyoruz. İhtiyaca göre belirlenecek sayıda 12 aylık yedek astsubaylık getiriyoruz.

Bedelli askerlik uygulamasını, ordumuzun personel ihtiyacına göre belirlenen bir rakamla sınırlı olmak üzere kalıcı hale getiriyoruz.

Bugüne kadar belirli bir periyodu ve sistemi olmayan bedelli askerlik uygulamasını kalıcı hale getiriyoruz. İsteyen herkes bedelli askerliğe başvurabilecek.

Kurumlarımızın yaptıkları hesaplamalar, bedelli askerlikten gelen kaynağın eğitim dönemleri dışında tamamı maaşlı hale gelen diğer görevlilerin maliyetlerini ziyadesiyle karşılayacağını gösteriyor.

Erdoğan Yeni Askerlik Sistemini Açıkladı

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış ve büyük harflerle yazılmış yorumlar PolitiKARS.com tarafından onaylanmamaktadır.