1. HABERLER

3. KARS

4. 'Fikrim Geleceğim Projesi'nde Sertifikalar Verildi
Bakan Beşir Atalay'ın Kars ZİYARETİ

Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, bir dizi ziyarette bulunmak üzere Kars'a geldi.

A+A-

Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, bir dizi görüşmeler yapmak üzere 2 Mart 2013 Cumartesi günü Kars'a geliyor.

Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, Kars'ta kanat önderleriyle yemekte bir araya gelecek. Atalay, 3 Mart 2013 Pazar günü de sabah kahvaltısında Sivil Toplum Kuruluşları (STK) ile sabah kahvaltısında buluşacak. Atalay saat 12.00'de de Devlet Su İşleri Toplantı Salonu'nda Adalet ve Kalkınma Partisi (AKP) Kars İl Başkanlığı'nın düzenleyeceği İl Danışma Meclis Toplantısı'na katılacak.

Haberin Devamı..

BEŞİR ATALAY KARS'TA

Kars'a gelen Beşir Atalay'ı havaalanında; Vali Eyüp Tepe, Belediye Başkanı Nevzat Bozkuş, AK Parti Kars milletvekilleri Ahmet Arslan, Yunus Kılıç, vali yardımcıları, kaymakamlar ve partililer karşıladı. Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, kendisini karşılayan ve çiçek takdim eden yöresel kıyafetli öğrencilerle de bir süre sohbet etti.

Havaalanından vali konağına geçen Atalay, burada valilik anı defterini imzalayıp, gazetecilere Kars ziyaretiyle ilgili bilgiler verdi. Beşir Atalay, Kars'ta belediye ziyaretinden sonra bir otelde kanaat önderleriyle toplantı yapacağını ve Pazar sabahı kahvaltıda STK'larla toplantı yapıp, ardından basına açıklama yapacağını söyledi. Atalay, "Böyle güzel bir kış gününde Kars ilinde olmak benim için çok güzel. Kendi bölgem burası. Erzurum'da 10 yılı aşkın süre üniversitede hocalık yaptım. O zamanlar biz Erzurum ile Kars'a arabamızla gelmekte zorluk çekerdik. İnşallah burada iki gün programımız olacak. Akşam bir grup kanaat önderiyle görüşeceğiz. Yarın Kars'ın ve ilçelerinin ileri gelen bütün sivil toplum kuruluşu temsilcileriyle kahvaltımız olacak. Benim bu ziyaretlerimde; genelde bir kısmını Başbakanımızla yapıyoruz, bir kısmını kendim yürütüyorum" ifadelerini kullandı.

Valilikte, Vali Eyüp Tepe'den brifing alan Atalay, daha sonra buradan belediye başkanlığına geçti.

Haberin Uzantısı

Atalay, Çözüm Sürecini Değerlendirdi

Adalet ve Kalkınma Partisi Kars il örgütünü ziyarette gazetecilerin çözüm süreciyle ilgili sorularını cevaplayan Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, "Olabilecek risklerin hepsini de alıyoruz."

Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, "Olabilecek risklerin hepsini de alıyoruz. Milletimize güveniyoruz. İnanıyoruz milletimiz bizi iyi anlıyor, anladı da zaten" dedi. Atalay çözüm süreci ve İmralı görüşmeleri tutanakların sızmasıyla ilgili şunları söyledi:

"Kardeşliğimiz pekişecek, ülkemiz güçlenecek, büyüyecek. Biz buna inanıyoruz. İnşallah o güne ulaşacağız. Çok kararlıyız. Bugüne kadar korkulmuş, çekinilmiş vesaire yanlış politikalar izlenmiş. Biz onların hepsini de iyi gözden geçirdik. Biz herkesten hassasiyet bekliyoruz. Bütün hassasiyetimiz milletimizden gizleme değil zaten çok şeffaf yürüyor. Herkes olduktan sonra her şeyi öğreniyor. Ama yürüyen süreçte gereksiz ve kimi yanlış bilgilerin yansıması gördüğünüz gibi şu birkaç içinde olduğu gibi pek çok spekülasyona sebep oluyor. Bu sorumluluk alanları, risk alanları da rahatsız ediyor. Önemli olan sonuca ulaşmaktır. Bunun içinde bu hassasiyeti herkesin koruması gerekiyor. Biz bu duygu içinde ve bu titizlik içinde hükümet olarak. Bakın biz bu işin içinde olan sorumlu kişileriz. Bu konuda ne kadar sınırlı konuşuyoruz görüyorsunuz. O bilgileri kimler sızdırdı bilmiyoruz. İlgili parti bu konuda dün açıklama yaptı. 'Biz yapmadık' dedi. O bilgiler esasen bir yazılı metin değil. Mektup değildir. Sadece o partiden ziyaret gidenlerin karşılıklı konuşmalı diye naklediliyor eğer doğru ise. Yani o metne de öyle bakmak lazım. Tabi bazılarının çok yanlış değerlendirmeleri de var. O metinleri mutabakat metinleri gibi değerlendirenler de var. Onlar çok yanlış bilgilerdir. Biz yalan söylemeyiz. Biz hep doğrulukları söyleyerek siyaset yaptık. Gerektiği zaman o doğruları vatandaşlarımıza paylaşırız ve açıklarız."

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış ve büyük harflerle yazılmış yorumlar PolitiKARS.com tarafından onaylanmamaktadır.