Kars'ta 2 Yerleşim Yeri Karantinaya Alındı

Kars merkeze bağlı Tekneli köyü ile Digor'a bağlı Dağpınar beldesi, yeni tip Coronavirüs (Covid-19) önlemleri kapsamında ikinci kez karantinaya alındı.

Kars merkeze bağlı Tekneli köyü ile Digor'a bağlı Dağpınar beldesi, yeni tip Coronavirüs (Covid-19) önlemleri kapsamında ikinci kez karantinaya alındı.

PolitiKARS’ın Kars Valiliği’nden derlediği bilgilere göre, Kars merkeze bağlı Tekneli köyünde 4 Mayıs'ta başlatılan karantina, 19 Mayıs'ta sona ermişti. Tekneli köyünün bugün (4 Ağustos) yeniden karantinaya alındı. Ayrıca, Kars'ın Digor ilçesine bağlı Dağpınar beldesinde, Covid-19 önlemleri kapsamında 30 Mart'ta başlatılan birinci karantina dönemi 16 Nisan'da sona ermişti. Dağpınar'ın bugün (5 Ağustos) yeniden karantinaya alındığı bildirildi. 

Valilik açıklamasında,  

  • "Koronavirüs (Covid-19) salgını ile mücadele tedbirleri kapsamında; Merkez Tekneli Köyü 4 Ağustos 2020 Salı günü saat 16.00 itibariyle karantinaya alınmış olup, köye giriş-çıkışlar durdurulmuştur."
  • "Covid-19 salgını tedbirleri kapsamında Digor ilçesi Dağpınar Beldesi karantinaya alınmıştır." ifadeleri kullanıldı.

İlgili Haberler

Kars Gündem Haberleri

ANALİG Atletizm Heyecanı Kars’ta Başladı.. 10 Kentten 250 Sporcu Piste Çıktı!
Kars’ın Sağlık Kadrosuna 24 Yeni Doktor.. 19 Uzman ve 5 Pratisyen Atanacak!
Kars’ta 53 Bin 676 Öğrenci Karne Heyecanı Yaşadı.. Yaz Tatili Başladı!