Sarıkamış’ta İçme Suyu Çalışmaları Sürüyor

Sarıkamış Belediye Başkanlığı’nca projelendirilerek hayata geçirilen içme suyu çalışmaları soğuk havaya rağmen aralıksız devam ediyor.

Sarıkamış Belediye Başkanlığı’nca projelendirilerek hayata geçirilen içme suyu çalışmaları soğuk havaya rağmen aralıksız devam ediyor.

İçme suyu çalışmalarını yerinde inceleyen Belediye Başkanı Göksal Toksoy, farklı kaynaklardan gelen suları arıtma tesisine bağladıklarını belirtti.

Toksoy, içme suyu şebeke hattının büyük bölümünün tamamlandığını, Sarıkamış’ın tamamında vatandaşlara arıtma tesisinden arıtılmış çok kaliteli su verileceğini söyledi.

Başkan Toksoy, “Sularımızın tamamını rehabilite ederek arıtma tesisine bağlıyoruz. İstasyon yolu üzerinde yaptığımız pompa istasyonu ile artık kaynak suları arıtma tesisine yönlendiriyoruz. Kızılçubuk, Kurtdere, Çataldere, Acısu kaynakları ile 2 sondaj kuyusundan alınan suların tamamını arıtma tesisine bağlıyoruz” dedi.

Toksoy, “Arıtmaya bağlamadığımız su kalmamış olacak. Dolayısıyla 3 gün içinde arıtma haricindeki suları ve depoları iptal edeceğiz. Tüm ilçemizin su ihtiyacını içme suyu arıtma tesisinden karşılamış olacağız. Artık Şehitler Mahallesi dahil tüm çeşmelerden içilebilir su akacak ve artık su kesintisi olmayacak” diye konuştu.

Bir süre yürütülen çalışmaları yerinde gören Başkan Göksal Toksoy, çalışmalar hakkında bilgi aldı. Başkan Toksoy, soğuk havaya aldırış etmeden çalışan ekiplere de teşekkür etti.

Sarıkamış Haberleri

Sarıkamış Spor Bilimleri Fakültesi'nde Mezuniyet Coşkusu.. Diplomalar Verildi!
111 Yıllık Karaurgan Güreşleri Yapıldı.. Sarıkamış’ta Gelenek Yeniden Canlandı!
Sarıkamış'ta Ekoturizm Alanları Temizlendi.. Doğaya Bırakılan Atıklar Toplandı!
Sarıkamış’ta Kavşakta Kaza.. 2 Araç Çarpıştı, Facianın Eşiğinden Dönüldü!