FIFA'dan Süper Lig'de Mücadele Eden 7 Takıma Transfer Yasağı

FIFA; Adana Demirspor, Antalyaspor, Alanyaspor, Hatayspor, Ankaragücü, Kayserispor ve Samsunspor'a transfer yasağı getirdi.

FIFA'dan yapılan açıklamada, "Şeffaflığı teşvik etme çabaları doğrultusunda, tescil yasağına tabi kulüpleri listeleyen dijital bir uygulama" başlatıldığı kaydedildi.

FIFA; Adana Demirspor, Antalyaspor, Alanyaspor, Hatayspor, Ankaragücü, Kayserispor ve Samsunspor'a transfer yasağı getirdi.

FIFA'nın sitesinde yer alan bilgilere göre, Süper Lig takımlarından Yukatel Adana Demirspor, Bitexen Antalyaspor, Corendon Alanyaspor, Atakaş Hatayspor, MKE Ankaragücü, Mondihome Kayserispor'a 3'er, Yılport Samsunspor'a ise 2 dönem transfer yasağı getirildi.

Açıklamaya göre, transfer yasağı getirilen diğer takımlar şunlar:

Adanaspor, Akhisarspor, Alg Spor, Altay, Bursaspor, Denizlispor, Elazığspor, Erzurumspor, Giresunspor, Kardemir Karabükspor, Kayseri Erciyesspor, Manisaspor, Mersin Talimyurdu Spor Kulübü, Tuzlaspor, Ümraniyespor, Yeni Malatyaspor. 

Spor Haberleri

Arjantin’den Kritik Galibiyet.. Messi Rekor Kırarak Zirveye Yerleşti!
2026-2027 Sezonu Harcama Limitleri Belli Oldu.. Kulüplerin Bütçeleri Netleşti!
Mısır Liderliğe Yükseldi, Uruguay Takıldı.. G ve H Gruplarında Kritik Sonuçlar!
FIFA 2026’da Gecenin Özeti.. İspanya Şov Yaptı, Belçika ve İran Yenişemedi!