Covid-19 Kars | 'Karantina'da Yerleşim Kalmadı

Kars merkez, Digor, Kağızman ve Selim ilçelerinde Covid-19 önlemleri kapsamında 12 yerleşim yerinde uygulanan karantina sona erdi.

Kars merkez, Digor, Kağızman ve Selim ilçelerinde Covid-19 önlemleri kapsamında 12 yerleşim yerinde uygulanan karantina sona erdi.

PolitiKARS'ın AA'dan derlediği bilgilere göre, Kars'ta 11 köy ve 1 belde mahallesinde 30 Mart’ta uygulanmaya başlanan karantina sonlandırıldı. 

Kars'ta merkeze bağlı Tekneli, Arslanizi, Selim'de Gelinalan, Aşağı Damlapınar, Büyük Oluklu, Söğütlü, Benliahmet, Kağızman'da Karabağ ve Akyayla, Susuz'a bağlı Erdağı ve Digor'da Türkmeşin köyleri ile Dağpınar beldesi Merkez Mahallesi karantinaya alınmıştı.

Covid-19 önlemleri kapsamında trafiğe kapatılan Faikbey Caddesi ile Kazım Karabekir Caddesi, Gazi Ahmet Muhtar Paşa Caddesi'nden Şehit Yusuf Bey Caddesi trafiğe açıldı. i

İlgili Haberler

Kars Gündem Haberleri

ANALİG Atletizm Heyecanı Kars’ta Başladı.. 10 Kentten 250 Sporcu Piste Çıktı!
Kars’ın Sağlık Kadrosuna 24 Yeni Doktor.. 19 Uzman ve 5 Pratisyen Atanacak!
Kars’ta 53 Bin 676 Öğrenci Karne Heyecanı Yaşadı.. Yaz Tatili Başladı!