Aç Kalan 'Boz Ayı' Binaya Girdi

Kars’ın Sarıkamış ilçesinde aç kalan boz ayı "Doğu Lojmanları"nda bulunan binaya girdi.

Kars’ın Sarıkamış ilçesinde aç kalan boz ayı "Doğu Lojmanları"nda bulunan binaya girdi.

Bir anne ve iki yavrusuyla birlikte yiyecek arayan boz ayılar binaya girerek yiyecek aradı. Olaya şahit olan bina sakini hemen kamerasına sarılarak ayıların fotoğrafını çekti.

Bina içerisinde bulunan çöpleri karıştıran ayılar karınlarını doyurduktan sonra ormana gerdi döndü.

İlgili Haberler

Sarıkamış Haberleri

Sarıkamış Spor Bilimleri Fakültesi'nde Mezuniyet Coşkusu.. Diplomalar Verildi!
111 Yıllık Karaurgan Güreşleri Yapıldı.. Sarıkamış’ta Gelenek Yeniden Canlandı!
Sarıkamış'ta Ekoturizm Alanları Temizlendi.. Doğaya Bırakılan Atıklar Toplandı!
Sarıkamış’ta Kavşakta Kaza.. 2 Araç Çarpıştı, Facianın Eşiğinden Dönüldü!